Monday, May 13, 2013

Engagement/Solemnization dress for RENT

Assalamualaikum..

Hye..ong time no c lagi kan..beznya tengok kawan-kawan semua dah nikah kan?huhuhu..tak pe... dah jodoh awal kan..Alhamdulillah...Apa yang Allah bagi, kita syukur..

Well,guys..U all know that saya dah bertunang kan? So,saya design sendiri baju tu..Tapi bukan saya yang menjahit tau..I tak pandai sangat menjahit nie..hehehe.. Jahit baju koyak boleh la..hehehe..

Actually,tak plan pun nak buat sendiri baju tunang ni. Tapi bila pikir-pikir balik, coz tunang pun akan jadi sekali je seumur hidup, so I plan to do it..Baju ni ala-ala baju kurung moden cuma beznya kainnya panjang.. Baju ni pun simple sebenanya cuma ditambah manik di bahagian kainnya coz when its done, my tailor said thai kainnya kosong..So dia tunjuk contoh bila ditambah manik pada kain...then, saya pun setuju =)..





Saya akan sewakan pada harga yang berpatutan..anda pasti mampu ;).. I've wore this outfit on my e-day.. U can see my picture on this link : E-day.. Tudung akan diberikan sekali atas permintaan.. 

Haa..this one, pic baju ni yang saya pakai masa tunang hari tu.. 

Details as follows ;) :

Engagement attire : Design like baju kurung moden + beads (kain)
Color : soft yellow
Kain : labuh di belakang (meleret ke tanah)
Saiz : fit between S or M
Height : 156 cm (coz saya 156 cm je)

Untuk veil, saya sewakan juga untuk anyone yang nak sewa veil je. Nak or taknak, terpulang ya..tiada paksaan ;)



if anyone interested untuk sewa. please kindly email it to me : rakz_rabiatul89@ymail.com.. 5 orang penyewa yang betul-betul confirm nak sewa, saya akan bagi sewa FREE veil and tudung. 
It means that sewa baju,tudung, veil harga lain =)..

Please..hanya yang betul-betul confirm je ;)..

~ XOXOD ~










2 comments:

Unknown said...

cantik!

Rabi'atul said...

cantik ke kak?thanks..hehehe...lam xjmpe akak =)

Post a Comment

~ HERE WE GO ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Template by Best Web Hosting