Monday, April 23, 2012

MY SADDEST DAY ='(..

Assalamualaikum...

1. after my e-day on 14/4, i've got a news...my grandpa yg stay dengan my family meninggal dunia on 15/4.. i was really sad...huhuhu ='(....cz my dad said that he was excited untuk terima bakal cucu-menantu..huhu...

My grandpa is really strict bila sentuh pasal hukum2 agama...Walau camtu sekalipun, saya tau itu semua untuk kebaikan kami semua...Segala pengorbanan & nasihat atuk takkan kami lupa....


Atuk akan sentiasa bersemadi dalam hati saya & ahli keluarga yang lain selamanya.. Kami tau atuk tenang di sana...

Kami sayang atuk....
Jamaluddin Bin Samah (1929-2012)

2. Hari nie, 23/4 saya dapat berita dari my family masa tengah kerja tadi.. My toknek passed away pagi tadi around 9 pagi....Walau xsempat tengok jenazah tapi family dah wakil untuk saya..

Really sad...huhu..Hanya Allah yang tau....

Segala ketentuan Allah, saya terima & redha...

~ Semoga Allah sentiasa merahmati roh atuk & toknek di sana...Al-fatihah...

Hanya doa dapat ku kirimkan....

P/s : Di sebalik kegembiraan, pasti akan ada kesedihan..Hanya Allah yang lebih mengetahui segalanya...
           Setiap yang hidup pasti akan kembali menemuiNya....

0 comments:

Post a Comment

~ HERE WE GO ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Template by Best Web Hosting