Wednesday, July 4, 2012

CINTA a.k.a LOVE???

Selalunya hari rabu, kebanyakan blogger akan post gambar di blog mereka tanpa meletakkan apa2 detail untuk explain gambar tersebut. 


This pic tells us everything...terlalu banyak sampai tak terungkap..masa blog ini di 'update' kan, kebanyakan mereka sudah lena dibuai mimpi.Tapi atas idea yang mencurah-curah bagai air di isi dalam baldi, maka terhasil la entry ini.

Teringat lagi pic ni..it makes me smile and when i looked this pic in different date and time, ia buat saya fikir banyak kali..* bukan sekali dua saya fikir tau..hehehe..and this pic jugak buat saya suka my tunang sekarang.. buat saya jatuh hati..kot?? entah, xtau..**malu (wink wink)

Panjang pulak celoteh saya kan?hekhek..Gambar itu dapat menceritakan segalanya ^____^...heheh 

Mood : happy + happy + happy... (tetiba plak terasa nak makan ais krim mcflurry mcd kan..hakhak)

0 comments:

Post a Comment

~ HERE WE GO ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Template by Best Web Hosting