Friday, July 4, 2014

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Assalamualaikum..

Salam Jumaat dan Salam 6 Ramadhan 1435H

Saya pernah survey barang-barang keperluan online Malaysia di Nile.com.my yang menjual  baju muslimah , pakaian , kasut , beg , barang2 gym , buku , kelengkapan rumah/dapur dan sebagainya,semuanya dijual dengan harga yang murah dan berpatutan. Masha Allah. Cuma saya belum berkesempatan untuk beli sebab saya kan suri rumah sepenuh masa.Niat di hati berkenan nak beli tapi beli, pikir 2,3 kali macamana nak mintak daripada suami. Rambang mata tengok barang-barang tu =)..

 FREE DELIVERY..beznya..
Klik gambar untuk FREE DELIVERY ;)

Korang mesti suka kan FREE DELIVERY? So,if korang nak dapatkan barang-barang di Nile.com.my dengan FREE DELIVERY, nak klik di gambar pun boleh,klik SINI pun boleh..

Andai saya diberi peluang mendapat RM300 daripada Nile.com.my, saya akan gunakan wang itu untuk membantu suami saya membeli barang-barang keperluan untuk menyambut hari raya nanti dan selebihnya,saya akan simpan sedikit untuk dijadikan simpanan saya apabila di saat saya memerlukannya .. In shaa Allah =)..

Moga dipermudahkan olehNya.. In shaa Allah...

p/s : pemenang akan diundi menggunakan random.org

0 comments:

Post a Comment

~ HERE WE GO ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Template by Best Web Hosting